du lever bara en gång, så ta vara på den tiden du har !

tjena !
kom hem för en halv timme sen ungefär, va borta hos anja med matilda & ellen !
& vi va och badade.. höhö ^^
de va bara anja som vågade bada på riktigt ;)
matilda badade bena, jag fötterna & ellen filmade.
kul va det iallafall !
sen när vi kom hem till anja frös typ alla as mycket ..
inte ellen men endå ;)
så då bastade vi !
de va as kul ! (förutom att anja kastade as kallt vatten på mig ^^)
imorn så kanske jag ska träffa ellen, anja & matilda en stund igen, ifall jag hinner.
för släckten ska komma & fira mig ;)
så jag vet inte ifall det kommer & bli så bra uppdatering imorn, men isåfall fixar jag nog ett tidsinställt inlägg, så att ni har ngt att läsa iallafall ! :D
kom på att jag hade lovat bilderna ifrån torsdags, men jag har inte orkat ladda upp bilderna på datorn, så vi får väl se om ni får dom någon dag i veckan ;)

MagdaFahlen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0