(:

hej igen, nu åkte ellen precis hem !
& vi har haft massa kul ! xd
dagen har varit awesome som jag skrev i förra inlägget !
jag tänkte att jag skulle ta om hela dagen, så att ni hänger med ! ;)
skolan-elevens val & då pluggade vi och sen kollade vi på film ;)
efter skolan (som jag skrev) så drog jag, ellen & danne in till stan & på vägen dit så mötte vi melissa och saga ! :)
så då slapp vi gå den sista biten eftersom att dom skjutsade oss !
(vi skulle kolla på ett par lila byxor till danne, men de gick inte så bra xd)
& danne är seriöst helt galen ! o:
men det va sjukt kul iallafall ! ;)
efter stan så drog ellen & jag hem till mig och käkade och sen drog vi till fritidsgården där det också va väldigt kul ! Vi drog upp till scoutstugan & kollade på fotbollen men de va inget kul så vi drog tillbaka till gården igen.
sen drog ellen & jag hem till mig igen och hittade på massa kul ! :D haha^^

men nu ska jag fortsätta att kolla på tv och sen ska jag ringa både emma och anja !
så jag uppdaterar er mer imorn istället ! xx

Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0