follow your heart !

har inte uppdaterat er så bra i helgen jag vet..
men jag ska försöka att bli bättre på de !
idag så drog ellen & jag in till stan & kikade lite, sen drog vi hem hit och ut och fotade.
ni får kanske bilderna imorn eller någon annan dag nästa vecka ;) (få se hur lång tid det tar för ellen att ladda upp dom på datorn )
men vi får hoppas att hon kan göra det så snabbt som möjligt !
vet inte riktigt vad vi ska hitta på ikväll, men vi ska iallafall käka tacos & mycket godis !
så kanske vi drar ut en stund också ;)
lovar att uppdatera er senare också  !
puss !

Magda


Kommentarer
Postat av: ellen

så jag får ta den ? (a)

2011-04-16 @ 22:08:22
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0