Gästbloggar

Hello biatches!

Ronja här! :D Jag är ju såååååååå cool (och snäll) så jag tänkte att jag skulle gästblogga på lilla magdas blogg :D Men bara för att jag just är så cool och snäll :D Vad gör ni ikväll då? :D Själv ska jag nörda gossip girl :D Jag har tyvärr inget riktigt liv denna helgen så därav nördandet :D Coolt va? :D
Idag har jag varit super duper duktig :D Jag har varit ute och sprungit en lååång runda :D Känn på den du Magda :D Men jag springer ju då i RIKTIGA skor inte inte converse som Magda ;) No smarthead there ;)

Jaja nu orkar jag inte prata mer :D

Puss&Kram                  FETLÄNK TILL MIG
(just det! lovade ju Magda att inte lägga upp en alltför ful bild så här kommer en alldeless lagom ful)




jag vill ju inte vara jättetaskig heller så jag antar att jag får lägga upp en bild på mig med :D men den ska ju vara fin såklart... ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0