hej på er !

har verkligen varit en sjukt rolig dag idag !
först va det skola & det va faktiskt helt ok ;)
+ att det var världens finaste väder idag ! (y)
efter skolan drog jag, ellen & ronja in till stan, & sen tog vi bussen hem till mig !
& det va helt awesome på bussen, så jävla kul va de ! ^^
haha, men jag tänker inte säga vad som hände (a)
kul va de iallafall !
när vi kom hem till mig så käkade vi & solade och åt glass, sen cyklade vi upp till vallen med andreas & gustaf.
och där kollade vi lite på när dom tränade ;)
sen drog jag hem för de va typ skit kallt ? o:
& nu sitter jag och lanar facebook (som vanligt) och chattar :)
men jag tror att jag ska gå och sova snart, så jag skriver mer imorn.

Magda
bild i repris, "shit the same" !

Kommentarer
Postat av: melissa

Sv: Tack Magda! :D<3

2011-04-19 @ 14:57:44
URL: http://lizzieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0