home, sweet home!

hej på er!
Nu har jag precis kommit hem efter att åkt tåg nästan hela dagen -.-' så sjukt tråkigt är det!
men mina underbara vänner har underhållit mig så det gick ganska bra! (y)
skönt att vara hemma nu iallafall, visst det är jätte kul att vara borta men är det inte ändå bäst att vara hemma?
tack så jätte mycket ellen för att du gästbloggade lite då & då eftersom att jag inte hann med att blogga under dagarna! :)
imorn så är det skola igen -.-' BORING!
& vi har läxa tills imorn också så just nu sitter jag och gör dom..
+ att vi har prov på fredag..
sitter också och snackar med emmy på msn, vi försöker komma på hur många glosor det va vi hade i engelskan.. ;) vi får väl se om vi löser det xd
(försöker få tag på ronja också men hon svarar inte?)

btw, det är ju jätte tråkigt väder här..?  I malmö va det jätte fint! (igår: 14 grader & idag: 17 grader)
& här regnar det? -.-' (bättre att det snöar iallafall!)

nu ska jag göra klart matten & sen så ska jag gå och kolla på tv, men jag uppdaterar er mer imorn! xx

Magda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0