jag älskar skolan.

fast det gör jag ju inte !
de va anja som sa att jag skulle skriva de xd
idag så drog ronja &  jag in till stan och kikade lite, vi träffade också emma !
& vi såg en KÄNDIIIIS ! :D
det va PEO i vintergatan ! xd
& jag och ronja blev typ as glada ?! ^^
och sen så märkte vi att de va några som satt och skrattade åt oss för att vi skrek till varandra att de va en kändiiiiiiiiis ! haha dampet xd
haha, jag kom ihåg att jag satt och kollade på de när jag va liten ! :D
haha, det var säkert fler än jag som gjorde de ! ;)
sen gick vi och köpte godis för 163 :-
det blev as mycke ! o:
haha ! ^^
lovade ronja också att länka till hennes blogg så ifall ni trycker HÄR så är ni bäst ! :D
har precis pluggat lite, och jag kom på att jag hade glömt min engelska bok hemma, som skulle varit utläst imorn, så vi får väl se hur jag ska lösa det här.. ;)
det är ju också sista dan i skolan imorn, så gutt är de ! (y) (fast det är segt att några redan har fått lov :E )
& så är det sandra också (olle kommer) & så tjejerna kommer hit innan ! :D

en grej som inte hör till det här & jag tycker att alla borde sprida det här vidare !
Ann Marlen Hagen måste köra ett 12 års kallblodssto och en 2 års kallblods hingst till slakteriet efter påsk, båda är inkörda. Och hon hoppas på att hon ska få köra dom till ett nytt hem istället, för ägaren har blivit akut sjuk och kan inte ha kvar hästarna...
Om någon är intresserad, skicka mail till [email protected] !
 
Jag tycker verkligen att det är synd ifall hästarna måste slacktas, så sprid vidare !


Magda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0