JAG FYLLER ÅR !

har redan fått massa presenter & graulationer ! :D
och hitills har dagen varit super !
har precis varit ute en sväng nu & ska snart börja platta mitt hår.
och sen ska jag cykla bort till anja om inte hon kommer hit en sväng :)
ikväll så kommer tjejerna hit !
så jag tror inte att det blir så jätte bra uppdatering nu ikväll, men jag ska försöka att blogga så mycket jag hinner med !
blir iallafall ett innan dom kommer ;)

ni skulle fått bilderna ifrån tosdags igår, men ni får dom under helgen tillsammans med bilderna jag ska ta ikväll :)
hör av mig senare !

MagdaFahlen


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ring mig när du ser detta! :D

2011-04-24 @ 17:17:48
URL: http://hastochpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0