jockes brudar !

haha, rubriken hör till en rolig sak igår ^^
idag har det iallafall varit prao-dag , så jag, anja och ellen har varit på helen & jörgens ! ;)
det va faktiskt ganska kul där.
vi fick göra massa grejer, först när vi kom dit så fick vi typ byta om till "kock kläder " ^^
& sen så fick vi göra sallad & nör vi trodde att vi va klara med det så fick vi göra ännu mer sallad.
efter att vi hade gjort salladen klart så fick vi baka "toscakaka" hette det.
det har jag aldrig gjort förut, men det va inte så svårt.
det va bara väldigt mycket utav allt i ..
det blev iallafall jätte bra !
efter att vi hade bakat klart så fick vi hjälpa till i disken & det va väl typ det tråkigaste ..
sen fick vi städa i källaren, fast de va faktiskt ganska kul eftersom att vi lyssnade på musik ! ^^
när vi kom upp igen så hjälpte vi till att städa i köket också, vilket också va ganska kul ;)
medans vi väntade på att våran mat skulle bli färdig hade vi lite kul, haha ^^
sen fick också vi äta !
& sen fick vi sluta vid tre ungefär ;)
då gick vi till ben & jerry's och köpte milkshake (y)
fast att vi va jätte mätta allihopa ? o:
fast de va gott iallafall ! xd
& nu sitter jag här och kom på att jag måste plugga till provet -.-' (fast jag tror att jag kan typ allt)
& senare kommer ellen förbi för att lämna sina grejer till helgen, och jag tror att hon kommer att stanna en stund också ! :)
blev ett ganska långt inlägg idag ;)
& jag kommer att skriva mer ikväll också !

Magda
ni får en bild också ;)


Kommentarer
Postat av: karin

kommer ni till fritidsgården imon^? ^^

2011-04-14 @ 19:16:18
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0