lördag!

hej på er!
just nu sitter jag och väntar på angelica & henrik som är och hämtar thai mat, så vi ska snart äta lite! :)
min söta lille kusin fyller ett år på måndag så idag har vi haft lite kalas för honom.
det va jätte trevligt, edvin (kusin) blev jätte glad för sina presenter han fick :) han är så grymt söt!
det är ungefär det som hänt idag :)
ikväll ska vi kolla på en film & mysa lite.
hinner inte skriva så mycket mer nu eftersom att dom kom hem nu och maten kallnar!
imorn åker vi hem med tåget vid tjugo över tre (tror jag att det va?) xd & vi är hemma vid sju ungefär eftersom att vi måste sitta & vänta i allvesta i en timme på nästa tåg -.-'
men iallafall jag uppdaterar er mer imorn kväll då jag är hemma. xx

Magda
söt bild på kusin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0