onsdag .

hej, väldigt dålig uppdatering idag också känner jag ..  men jag har faktiskt inte hunnit helt enkelt ;)
först va de skola , först hade vi annan kombination då jag blev klar med läxorna (y)
och sen hade vi engelska då fick vi öva till provet ! (men jag fick damp på emmy för att hon kunde typ inget?)
förlåt emmy ! xd
sen hade vi spanska, med mirtha -.-' !
och sen hade vi musik, och då kollade vi på gamla videos från soptippstoppen & det va tråkigt !
och sen slutade vi vid två och då drog jag, ellen & ronja in till stan, där vi mötte upp emma ! ;)
efter de så åkte jag hem & då åt jag lite och sen mötte jag upp eeeeeeellen, vid vallen där vi kollade när några tränade , det va skit kallt ! o:
och nu sitter jag här, har precis snackat med anja och ska snart hoppa in i duschen, så att jag hinner platta håret ikväll ! ;)
så det blir inga fler inlägg nu ikväll, men därimot så lovade jag ronja att jag skulle gästblogga på hennes blogg så ni får ta och kika in den HÄR !
tänkte bara berätta att imorn så ska vi ha en prao dag och då ska jag va på helen & jörgens tillsammans med anja och ellen ! :D
ha det så bra så skriver jag mer imorn . xx

Magda
ingen bild idag men ni får klara er !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0