shopping !

eftersom att jag nyss fyllt år så fick jag pengar, presentkort på stadium & presentkort på bikbok.
allt jag har köpt är inte med på bilderna men ni får nästan allt iallafall ;)

149:- H&M

25:- / 4st för 100:-

79:- frisör backstage

torr shampoo 50:- H&M

rosa hörlurar - 70/80:- TGR

550:- stadium

299:- bik bok

fick hem en påse ifrån H&M som jag beställde för en månad sen som var väldigt efterlängtad !

det blev också en väldigt fin bikini också.
men jag har ingen bra bild på den, men förhoppningsvis kommer jag att vara duktig och lägga upp en bild på den också ;)

Nu ska jag & ronja ta och titta på en film så vi hörs imorn !

MagdaFahlén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0