slutat skolan!

hann inte med att blogga igår tyvärr.. men det va iallafall jätte kul!
skolan va faktiskt väldigt rolig ;)
& efter skolan drog jag & ronja hem till mig & pluggade och sen så åkte jag till fritidsgården.
Jag & karin gjorde några hemliga grejer som ni inte får veta ! hahh ^^
jätte kul va det iallafall ;)
idag så va det skola & vi hade bara tre lektioner idag så vi slutade vid halv tolv (y)
reine va sjuk så vi slapp nolabbet & sen fick vi reda på att andreas (som har oss i idrott) va också sjuk ;)
så det blev en jätte nice dag ! (förutom spanska då ..)
så nu sitter jag hemma hos jenny & vi ska plugga så nu måste jag sluta att blogga..
berättar mer ikväll om när jenny typ dampar ? xd
haha hejdå ! xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0