tisdag !

dålig uppdatering jag vet ...
har inte varit hemma på hela dagen eftersom att först va det skola, sen drog ellen & jag in till stan där vi träffade emma, sen gick vi till ben & jerry's där det va gratis glass ! :D
sen gick vi & kollade lite och jag hittade ett linne på monki , det va jätte fint !
tyvärr har jag ingen bild på de, men ni får helt enkelt klara er utan de !
hittade också en fin magtröja som jag funderar på att köpa imorn, men jag har inte bestämt mig än ;)
för imorn ska jag in till stan igen med emma & challe, vi tänkte kolla på något till sandra, får se om jag hittar något eller om jag letar fram något jag redan har hemma.
nu tänkte jag kolla vidare på tv, så uppdaterar jag mer imorn !

Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0