& hur högt ska jag skrika, varje gång jag vill bli hörd?

Hellre värdelös än meningslös.
Tjena allihopa! Karin här igen dåååå ;)! Eller a, Magda är ju borta så det är klart att det är jag? ^^ Men iallafaaaaaall, sitter här och gör ingenting. Saknar min pojke lite, kommer inte se honom förrens måndag. </3
Är lite sådär depp för ingenting just nu faktiskt, hm?.. :(
Och jag svarar inte på kommentarer för det tycker jag Magda ska få göra när hon kommer hem! Om ni undrar varför inte jag svara alltså, haha! :D
Tror inte jag skriver mer idag, men vi hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia

tack så mkt ! dsm! det r bra med mig, sj?

2011-08-06 @ 00:22:28
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0