hej! :)

har precis kommit hem ifrån aboda klint nu, är jätte trött efter en hel dag i backen. Fast de var riktigt kul! :)
Anja och jag lärde ju ellen att åka också och det gick jätte bra! ;) Och jag tror att ellen tyckte att det var roligt också. Nu ska jag snart börja att plugga lite, men jag orkar inte riktigt än...
har tyvärr inga bilder ifrån dagen men ni får klara er utan det idag :)
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla på solsidan o kanske wallander om jag orkar.
Det kanske kommer in ett inlägg lite senare ikväll men annars hörs vi imorn!
Jag längtar inte tills imorn för då måste jag gå upp mellan halv 7 och 7 , för de är skola -.- o jag hatar måndagar också eftersom att de är första dagen på veckan o det är den segaste också .. vi går till halv fyra imorn -.-
har inte så jätte mycket mer att skriva om nu men vi hörs! x

Magda
ni får en bild på mig också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0