ellen bloggar! :D

magda bad mig att slänga in ett inlägg så gör de nu! :D
om ni kollar in min blogg så hittar ni 2 videos jag och magda gjorde de senare dagarna nu! /eellenpeterssoon.blogg.se/
och föresten, så skulle magda campa ju, och så här såg vår konversation ut på mobilen:
M: fuck off! det finns ingen täckning där säger dom ;o <3
E: hahahahahaha
M: jag kommer seriöst dö ;o
M: och nu fick jag reda på att det inte finns någon el?! + att de är utedass?! JAG KOMMER FAN DÖ ÄNNU MERA!!!
E: FYFAN!!!!!! USCH!!!!! JAG DÖR MED DIG!!!!
M: tack! asså fattar du? JAG KOMMER SERIÖST ATT DÖ!!!
E: men jag dör med dig iallafall!!!!
M: ja!! utedass liksom?!
E: usch, stackare!!!!!
M: och jag kan inte platta håret ;o
E: :(
lite senare ...
M: de fanns teckning, vilken tur! :D
E: haha :d
M: jag dog nästan :d
hahahaha, om ni läste kanske ni fattar att magda och jag är lite sådär till att campa..haha! :D
jaja, kolla in min blogg, för de kommer komma upp bilder sen i förrgår också!
ha det bra :*
magas och min kväll i förrgår! -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0