Ellen sover hos mig inatt (y)

vi har precis varit & köpt godis :D
så nu ska vi tjocka oss på det + att vi ska göra fettokräm! :D
sjukt gott är det ;)
tror att vi kollar på en film lite senare också, mer information om det blir det senare.

har blivit ganska många "dagens" idag! :D
magda: men, varför ser han cp ut, när inte hans brossa gör det? ;o
ellen: amen..vafan magda?!
vi är påväg emot bussen, jag snackar i telefon & ellen går brevid ;)
en tant kommer emot oss..
hörrni, tjejer! har jag något i örat?!
ellen; ehh..nej?
tanten; men det känns som det?!
ellen; aha, okej?
både ellen & jag sätter oss ner på marken och börjar ASGARVA! :D
haha sjukt kul va det!

vi hör något dunka till i trappen och båda undrar givetvis vad det är för något..
Ellen; HALLÅÅÅÅ?!
inget svar.. 
Ellen; HALLÅÅÅÅÅÅ?!
AMEN VAFAN, JAG HAR ETT HAGELGIVÄRR HÄR! 
KOM IN OM DU VÅGAR!
JAG LOVAR JAG SKJUTER NER DIG! 
haha....om jag ska vara ärlig tror jag nog inte att det va någon där ;)
vi går in på ica & ska köpa godis, mjölk & kakao ;)
jag tog ingen korg ;)
ellen; men magda, varför tog du ingen korv?! 
jag; va?! hahahahahhha
sjukt rolig dag, som inte alls är slut än! :D
MagdaFahlen:love:
gullig bild.. eller inte ;)

Kommentarer
Postat av: markus

bilden va gullig ;)

2011-07-15 @ 22:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0