hallå hallå :D

förlåt för att jag inte bloggat något idag, men jag hoppas att ni klarat er?
igår va vi ju iallafall hemma hos ronja, med ellen´, hampus & erik.
vi skulle ju egentligen kollat på insidios, men det funkade inte så det fick bli dödsmasaken 4.. Det är verkligen den sjukaste film jag någonsin sett! ;o
sjukt konstig va den!
hampus och erik gick iallafall hem runt tre någongång och då gick vi faktiskt och la oss (a) vi va jätte trötta ;)
sen idag så stack jag hem till min lillebror och nu passar jag honom. sen för en stund sen kom ellen & ronja förbi och då spelade vi fotboll allihopa.
vid halv 6 kommer även mina kusiner, Madde & Martin hit :)
och ikväll sover jag hos ronja, så hon, jag & maui ska ha tjejkväll. Trevligt, trevligt!

hör av mig någon gång senare under dagen.

MagdaFahlén
ego bild (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0