hemkommen

har precis kommit hem ifrån coop & ronja ;)
sov ju där inatt så jag kom hem runt ett och nu har jag precis varit på coop och handlat lite ;)
ikväll kommer ronja och ellen hit och joinar mig! (y
vi ska kolla på film (a)
vet inte riktigt vilken än, men ´jag ska se va jag hittar för någon ;)
mer information kommer om det.

är ju lite efter med bilderna ifrån göteborg så jag tänkte ladda upp dom idag ;)
+ försöka att inte glömma ta bilder på allt jag köpt.
vi får väl se om jag kyckas med det.

jag måste städa mitt rum idag också eftersom att vi får gäster -.-
fast egentligen är det väl inte särskilt nödvändigt eftersom att dom inte är i mitt rum, men ellen & ronja kommer ju också så jag får väl se hur det blir med den grejen..(a'

MagdaFahlén


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0