Road trip

hej! rubiken stämmer kanon ;)
har ju inte kunnat blogga något idag eftersom att vi varit på ullared, men som tur är har ju ellen underhållit er ;)
kanske inte världens finaste bilder hon la upp på mig där.. men jag antar att ni står ut med dom? :)
hittade faktiskt en massa fina grejer som jag tänkte lägga upp bilder på sen när jag kommer hem igen.
åker imorn på förmiddagen någon gång, så ngn bra uppdatering blir det inte imorn heller, har ni tur kanske ellen bloggar igen? :)
jag får väl fråga henne (a)
ikväll åt vi thai mat som ellen skrev i inlägget innan, det va super gott men starkt ;)
vi ska snart kolla på en film tror jag, vet inte vilken riktigt med det blir säkert någon bra ikväll också! :D

puss&kram :D

MagdaFahlen :love:

& en söt bild på världens gulligaste kusin! :D

Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: okej, tittar på tv :)

haft en bra tisdag? :D

2011-07-18 @ 22:59:00
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0