lyckad helg? OM NGT!

tjena! :D
nu ligger jag lite efter här med bloggningen & ni har ju inte fått veta så mkt utav vad som har hänt mig dom här dagarna ;) som tur är blev det ju ett litet inlägg igår & då kanske ni såg vilken kväll vi hade ;) haha :D
men jag tar allt ifrån början så att ni hänger med.
jag drog iallafall hem till ronja igår & vi chillade lite, drog till city gross, handlade massa godis!
och det kom ju till nytta senare ;)
vid halv tolv, mötte vi upp ellen & någongång efter tolv kom hampus, måns & erik också.
som ni kanske förstod i det tidigare inlägget hade vi lite problem med att få igång filmen..men det löste sig efter en stund & filmen va insidious, grymt läskig (a) fast ändå bra!
runt fyra gick vi ut & hoppade studsmatta, vilket va grymt kul :D
& sen gick vi in och kollade lite till på en film.
hampus, måns & erik gick hem vid halv 6 & vi fortsatte kolla på filmen ett tag, jag somnade vid 6, ellen vid halv 7 och ronja sov inte alls ;)
fick sova i en och en halv timme iallafall för vid halv åtta gick jag upp & sen vid halv nio, drog jag iväg för att träffa min kusin ;)
Halv elva, kom jag tillbaka till ronja, vi chillade..jag i soffan, hon på golvet?! hon äe lite störd jag vet :D
sen kom anja också & då spelade vi tvspel :D btw, äger jag på bilspel! :D *host host* på det eller vad? :D
aja, nu sitter jag iallafall här & snackar med ellen på skype (y) VI ÄR GRYMMA HON Å JAG :D
snart kommer mina grannar hit & kommer stanna här över kvällen, vi får väl se hur länge jag orkar hålla mig vaken (a)
Puss&Kram
två söta, snea bilder.. vänd på huvudet vettja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0