BADAT

hej på er.
det blir förmodligen det sista inlägget innan jag åker, ifrån mig eftersom att vi åker så tidigt imorn..
tur att ni har karin som kommer att underhålla er lite !
tänkte att jag skulle försöka få tag på en datorn någon gång under veckan så att jag kan lägga in ett litet inlägg om hur det är :)
Efter att vi hade varit iväg och tältat drog jag hem hit, packade & sen kom ellen.
Sen drog vi förbi anja & anja och jag cyklade vidare och ellen hem.
Vi träffade ronja, karin, jesper & gustaf och så cyklade vi ner till dunö där vi träffade oscar.
Vi spelade fotboll & sen badade gustaf och jesper.
Lite senare badade även jag ! (y)
hade nog aldrig hoppat i med mening, men självklart puttade jesper i mig -.-
så det va första doppet ute det här året !
sen kommer det självklart att bli massa bad & sol nu när jag åker bort, men det är ju inte riktigt samma sak (a)
eftersom att jag lånade bilden utav karin tycker jag att ni ska kika in hennes blogg som ni kommer till genom att trycka på bilden !

gustaf fick ett litet damp på oscar och fick för sig att slänga ner hans cykel i vattnet.. xd

Kommentarer
Postat av: emilia

ska du på semster? :)

2011-06-04 @ 08:28:45
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0