FREDAG

hej, sov i tält inatt så det blev inte så mycket bloggning igår.
Vi hade sjukt kul !
vi somnade ungefär vid halv 5 och vaknade vid åtta ..-.-
jag tror att vi är ganska trötta allihopa..
När jag kommer hem till mamma tänkte jag att jag ska sätta igång att packa så att jag kan dra till fritidsgården, där det är sista fredagskvällen innan sommaren.
Ska försöka få upp bilderna lite senare också.
Imorn blir det nog inte så mkt bloggning på en vecka eftersom att jag åker till mallorca, men karin kommer att underhålla er har hon lovat !

hörs !

MagdaFahlén

Kommentarer
Postat av: ellen

kollade du på min blogg?

jag redigerade ju en bild på dig, kolla vad jag fick för kommentar från en tjej! :)

2011-06-03 @ 12:37:02
URL: http://eellenpeterssoon.blogg.se/
Postat av: sofia

hej, tack så mycket.. detsamma! :)

2011-06-03 @ 19:34:01
URL: http://ssofiiaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0