I am back!

hej på er!
ja, nu är jag tillbaka! Har haft det super bra på gotland, men tyvärr ingen tilgång till internet som ni kanske märkt.. Men som tur är så har ju ellen underhållit er, vilket va toppen!
Jag älskar dig tjejen!
just nu sitter jag faktiskt och väntar på henne, för hon ska komma hit!
vet inte riktigt än vad vi ska hitta på, men ngt blir det väl alltid ;)
tänkte berätta & visa lite bilder om hur vi har haft det dom här dagarna.
Torsdag; vi åkte runt nio tiden hemmifrån till oskarshamn och tog gotlandsfärgan därifrån till gotland.
det va ganska dåligt väder, så det guppade lite..men anja och jag löste det ganska bra, så vi satte oss i mitten utav båten. När vi kommit fram till gotland kom magnus(mammas man) och mötte oss vid hamnen.
Sen åkte vi upp till lägenheten som vi bodde i och anja och jag gick ner till stan. Resten utav kvällen blev det bara en massa chill.
Fredag; midsommarafton!
vi sov riktigt länge och tog det lugnt hel morgonen, senare under dagen åkte vi ner till hamnen och mötte magnus, som klev av sitt pass på båten, sen åkte vi och träffade min kusin som också va på gotland.
framåt eftermiddan åkte vi hem, fixade till oss och gick ner till parken där vi också träffade dom vi skulle umgås med hela kvällen ;)
efter det träffades alla hemma hos oss & vi grillade.
Efter det gick anja, jag, adam & kalle ner och spelade fotboll, och det va det vi gjorde hela kvällen ;)
jag suger verkligen på fotboll, men det gick ganska bra endå..(a) kul va det iallafall!
lördag; spenderade vi hela dagen på kneipbyn.
fanns ett vattenland där så anja & jag badade, men kallt va det..
söndag; vi gick upp väldigt tidigt, eftersom att vi skulle med båten.
resan hem åkte vi med magnus båt & då satt vi uppe på bryggan, kommer bilder på det ;)
blev ett lite långt inlägg nu, kul om ni orkade läsa :)

hoppas att ni alla har haft en härlig helg.
jag skriver mer senare.
bilderna kommer i ett/två egna inlägg eftersom att det är så många ;)


yäy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0