ibland när jag tänker på dig så känner jag hur mina tårar faller ner från kinden..

just nu sitter vi och snackar & lite så. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, antar att kvällen kommer att forstätta med att vi sitter vid varsin dator (a)
eller så går vi nog och sover snart ;)
är ganska trött (a) gick ju upp kvart över 6 idag för att hinna med båten..

imorn så ska vi upp ganska tidigt, för vi ska ner till ekö vid halv elva träffa några andra, alex skulle typ spela in en ny film där nere så vi kommer antagligen att vara med lite på det ;)
tror inte att det blir mer bloggning ikväll, så därför säger jag godnatt nu!

MagdaFahlén
bildlöst, men ni får klara er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0