lördag :)

hej! 
dagen igår började med att jag stack till nellie vid halv elva, sen stack vi till fotbollsplanen och mötte upp alla :)
dem spelade fotboll ( jag och nellie kollade på , och massa andra som inte var med ) 
sen stack vi hem och tog på oss andra kläder & så , sen tillbaka och äta :) 
sen gjorde vi något ? haha!
sen spelade vi brännboll , och sen gick jag och nellie hem och tog på oss kofta och så ( då va klockan typ nio)
sen gick vi ( barnen och tonåringarna ) till några och badade i deras pool! :)
eller vi kollade när dem badade ;) 
sen gick vi in till dom ett tag, sen tillbaka till hampus ;)
satt och snackade ett tag, sen grillade vi , och då va klockan typ halv tolv? haha ;) 
sen gick jag och nellie hem runt ett, och de andra satt kvar där till runt fyra tror jag? :)
vi somnade runt halv två tror jag, vi va ganska trötta ... (a) 
sen vaknade vi typ vid tolv idag ;) 
mamma & pappa hämtade mig runt halv två , då åkte vi till stan och hyrde film :)
sen åkte vi runt och kollade på en massa hus som pappas företag sålde, och sen några hus som vi har funderat på att köpa ;)
sen hem , och jag satte mig och bloggade direkt :) 
jag la upp samma text på båda min och magdas blogg, för att jag inte orkade skriva om allt! :) 
men hennes statistik har sjunkit vädligt mycket, så ska blogga så mycket jag kan idag ! 
haha
ha de bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0