Lyckad dag!

jag & ellen stack till ekö runt tolv & det va ganska kul där!
kommer att länka videon när den kommer upp ;) jag är inte med i filmen, jag och ellen kollade bara på.
sen drog vi hem runt halv tre ungefär? då gick vi och köpte ben&jerrys, sjukt gott!
vid halv fyra cyklade vi bort till marielle & henrik och va barnvakter där hos hillevi & melker ;)
dom är så söta så! halv 6 tog vi olika väger hem & käkade och sen träffades vi hemma hos mig igen ;)
så nu har vi precis bakat vilket INTE gick bra alls...xd hahahahahah! ni ser nog bilden här nere..^^

alex fick typ kramp och låg och skrek på bryggan..^^

karinbästternemo! :D

ellenfinastpetersson! :D

och så ja..kola kakorna ^^


Kommentarer
Postat av: karin

fan vad tjock jag är :(

2011-06-27 @ 20:27:34
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: my wesström

hej, förlåt så hemskt mkt för sent svar men har man sommarlov så har man, och de har man ju bara 1 gång om året så man lär ju passa på att njuta av ledigheten!;)



Allt bra med dig annars då?:D<3

2011-06-27 @ 21:10:41
URL: http://mmysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0