RONJA GÄSTBLOGGAR!

Hallå i lingonskogen!

Jag älskar mitt hej om jag får säga det själv :D Jag tänkte vara lite snäll och blogga åt Magda som är på Mallorca :D Jag saknar ihjäl mig efter den jävla ungen! Åh vad sur jag blir på att hon skulle iväg! Får hoppas att jag överlever i alla fall :) Idag så har vi i alla fall gått i skolan som vanligt och den var faktiskt asachill :D Efter skolan åkte jag, Karin och Emmy in till stan och där köpte vi kondomer på ungdomsmottagningen :D Det va jätteroligt :D

Nästa vecka på fredag så slutar vi skolan förresten! Så guttans att jag smäller av :D
NU orkar jag faktiskt inte skriva mer utan det får Karin sköta :D Jag kanske tittar in någon mer dag denna veckan men det får vi se :)

Pusshej!

FETLÄNKT TILL MIG!



slänger in en snyggis bild på Matilda, Anja, mig och Ellen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0