SORRY!

förlåt för att jag inte hunnit blogga ngt, men vi har haft grymt mycket!
har varit HELT UNDERBART!
tänkte visa några härliga bilder som beskriver dagen/kvällen/natten ;)


fest ikväll ronja? ;)

MIN KOMPIS SOM JAG HITTADE PÅ BUSSEN!

Ronja skjutsade både mig & ellen så vi passade på att ta lite ego photoooos :D

eh.. ja..?

visst är vi typ sjukt snygga?!

ja..vad gör du gustaf? ;)

jesper blev lite sur, för att karin "råkade" säga ngt om hans mamma..XD

chillade lite, innan vi drog hem till råberg.

hemma hos råberg, han är sjukt?!
sparar på en glass i en låda?!

sen drog vi hem till ronja, jag & ellen tog lite ego photooos again! :D

& ungefär såhär såg resten utav vår kväll ut ;)
fast vi piggnade till lite senare & gick ut en sväng ;)

MagdaFahlén

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket blir så glad, tusen tack! :)

det är helt okej, själv?<3

2011-06-22 @ 15:16:13
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

2011-06-22 @ 16:55:53
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0