STUDENT

hej på er!
blev lite sen bloggning idag eftersom att jag va på student efter skolan.
i skolan iallafall så spelade vi brännboll/fotboll & sen gick vi till långviken.
de va sjukt kul, för vi gick och retade andreas för en sak..xd
vi va där till halv två ungefär & då drog jag direkt till studenten.
det va min kusin martin som gick ut på lars kaggskolan.
så vi va och kollade på hnm en stund och sen åkte vi också hem till dom.
tänkte ge er några fina bilder ifrån idag som ni får kolla på! ;)




vissa bilder är lite snea, men ni får vända på era söta huvuden !


Kommentarer
Postat av: Paulina

s: I helgen så tror jag att jag ska på bio med killen :) sj då?:)

2011-06-15 @ 21:52:06
URL: http://pauizor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0