haha :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: de va ganska mycket! ;)
Vad gjorde du kl 08 imorse: sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: plattade håret
Det sista du sa högt: ja
Det senaste någon sa till dig: okej
Vad har du druckit idag: cola
Vad var det senaste du åt: max
Vad var det senaste du köpte: godis! ^^
Vad är det för färg på din ytterdörr: blå
Vad är det för väder hos dig nu: soligt
Godaste glassmaken: choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Sover du tungt: oftast
Drömmer du mardrömmar: nej inte så ofta
Trivs du med ditt jobb: nä för jag går i skolan.
Favoritklädsel: linne o leggings typ 
Favoritlåt just nu: White light moment är ganska bra  
Vad ser du om du tittar till höger:
en vägg
Vad gör dig glad just nu: vene.
Vad ska du göra härnäst: får jag se då ;)
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad
Favoritgodis: vet inte
Kläder just nu: jeans, linne & kofta ;)
Sommarplaner: bada, sova länge & SOLA !
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: ja
Morgon eller nattmänniska: båda
Vad är viktigast för dig: vännerna 
Är du kittlig: ja haha
Snarkar du: nej tror inte de iaf xd
Stjärntecken: oxen
Äckligaste insekten: räknas ormar? 
Längtar du mest efter just nu: SOMMAREN!

haha jag lånade denna av ellen :)

kommer ett  till inlägg lite senare ska försöka få upp bilderna ifrån dag så kan ni få se några iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0