hej igen!

har precis kommit hem ifrån fritidsgården nu o de va lyckat!
några i femman fick typ damp på oss? ;o men de va sjukt kul iallafall! :)
så dagen idag har varit nice ;)
imorn är det sovmorgon också, känner att jag behöver de, visst de är bara en timme men endå.
o de är sjukt bra att vi slutar vid 2 på tisdagar nu också. Så efter skolan ska ellen, jag & kanske anja åka in till stan & se om vi hittar ngt fint t fredag! ;) men de dumma är att dom slutar halv 4 så jag måste sitta & vänta på dom.. så vi får väl se vad jag hittar på då ;)
Just nu sitter jag & kollar om de är något bra på tv ikväll o jag tror att jag ska kolla på csi :)
har inte så mycket mer att skriva om nu, så vi hörs er imorn! x

Magda

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack dsm :D

2011-03-14 @ 20:54:39
URL: http://elinalmajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0