I miss you.

(rubriken hör inte till det här?)

idag slutade vi vid 2 & jag kom hem vid halv 3 ungefär för jag & jenny cyklade till skolan idag.
fast vi valde kanske inte direkt den perfekta dagen för de men det funkade endå ;)
Va ganska ok i skolan idag förutom att jag hade sjukt ont i huvudet? :o
men nu är det iallafall mycket bättre!
snart så ska jag möta upp emma, jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det väl ;)
& sen så ska jag dra in till stan igen, fast denna gången med buss .. ;)
kommer hem runt halv nio ikväll så vi får se om jag bloggar då.
nu ska jag faktiskt börja plugga lite till provet vi har nästa vecka i no -.- (men som tur är så är det inte så stort!)
tror att jag kan det mesta faktiskt, så jag hoppas att det kommer att gå bra.

btw, jag har ju sagt att bloggen ska handla mycket om musiken för att det är det jag tycker om att göra på fritiden speciellt att sjunga! så jag tänkte att jag skulle börja med det, har ju inte varit så jätte bra på de ^^
men vi får väl se om det funkar ;)
har inte så mycket mer att säga just nu, men vi hörs nog senare.

Magda
saknar sommaren & solen ..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0