lördag!

igår bowlade jag, anja & filippa som det står i det förra inlägget & det gick faktiskt jätte bra! JAG VANN!
haha, det trodde jag faktiskt inte för jag suger på att bowla ^^
Igår kväll så sov ju anja här & emma kom över en stund också, så vi kollade på två filmer, fixade anjas hår & så ;) så det var kul! :)
Nu ska vi snart gå & göra oss iordning & sen ska vi dra oss in mot stan & möta upp ronja. & i stan ska vi fika, fixa praktikplats & kika lite.
Sen ska ronja & jag dra hem till min pappa ;)

Uppdaterar er mer ikväll, & då ska ronja komma igång att blogga igen, så då tycker jag att ni får kika in hennes blogg också! det kommer en länkning om den sen ikväll ;)

Magda
en söt bild på mig, ellen & anja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0