myskväll

har inte hunnit uppdatera idag eftersom att ronja inte orkade sätta på sin dator imorse -.-
Det har iallafall varit en jätte bra dag vi har kollat på gossip giiirl! & sen så cyklade vi faktiskt in till stan & kollade på skor, hittade två som jag tyckte va jätte fina till sommaren så jag tror att jag ska köpa ett utav dom iallafall ;)
Nu sitter vi och äter naturgodis  & faktiskt lite vanligt godis också.. inte lika nyttigt men lika gott!
Vi sitter också & väntar på emma & så kanske Karin ska komma också! ;)
vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något kul blir det ju alltid!
jag måste också börja packa snart för att imorn drar jag till malmö.
Så det kommer nog inte bli så bra uppdatering i helgen eftersom att jag kommer va där hela helgen..
men ronja sa att hon skulle försöka komma ihåg att blogga lite då & då, så vi får hoppas att hon inte glömmer de!
skriver nog mer senare.

Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0