sjukt kul dag!

rubriken stämmer absolut!
skolan va inte så kul men endå xd
idag slutade vi kvart över 3 & då drog vi ner till bussen! haha där hände det grejer ;)
sen tog vi bussen til lindsdal & åkte dit xd
fast vi åkte bara runt med bussen vi klev aldrig av, så vi kom till kalmar igen kvart i 5 & sen gick vi till den andra bussen som gick 17:03 hem igen. Hände massa kul på bussen! (det kanske inte låter så kul att åka buss fram & tillbaka men det va det verkligen!) Så jag kan tänka mig att vi kommer pröva det igen fast att vi kommer att åka någon annan stans då xp haha ^^
Nu ska jag snart äta & sen kommer ronja hit & då ska vi cykla & möta upp Karin & Melissa och sen dra till fritidsgården! :)
vi hörs mer senare eller så uppdaterar jag mer imorn istället! ;)

Magda

Kommentarer
Postat av: C e l i e

Sv: Tack! :D

Haha, det är faktiskt inte så svårt. Om du tar en bit aluminium-folie (eller något annat så inte nagellacket rinner igenom) och lägger en klick nagellack och sen så tar du en tandpetare (eller en blompinne, de är längre så det blir lättare med dom) och så är det bara att doppa och måla! :D <3

2011-03-28 @ 21:03:04
URL: http://cissieeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0