söndag.

igår va ronja här & vi passade mina lillebröder för att min pappa & pernilla va på en fest ;)
det var jätte mysigt, vi åt tacos & sen kollade vi på film & åt godis och popcorn.
Vi kollade på polarexpressen i 3D & sen när mina söta lillebröder somnat kollade ronja & jag på solsidan (y)
vi var också inne i stan en stund igår & skulle fixa praktikplats men tyvärr var inte chefen där så vi får nog ringa dit istället. Vi gick en runda till H&M där jag köpte ett par jeansshorts och en magtröja, tyvärr så har jag inga bilder på det. Men sen gick vi också till Alexi´s där ronja ska praoa & där tog vi en fika och sen kom min pappa och hämtade oss.
Nu måste jag snart gå och fixa iordning mig för vi ska åka till lattjo land med liam & linus ;)
Jag skriver mer ikväll! ;)

Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0