tjo! :)

godmorgon! :)
har precis ätit frukost och gjort mig iordning, o jag vet fortfarande inte hur jag ska göra idag, dom andra ska till simhallen, men jag vet inte om jag vill riskera de pågrund utav att det blir gult.. för de är verkligen så fult! o nu när jag precis har slingat de ljusare tycker jag att de är lite synd..
Men jag måste ändå bada nästa fredag , eftersom att vi ska dit med skolan -.- och då har jag ju inget att välja emellan de är ju bara att följa med...
Så jag tror att jag följer med endå idag bara att jag inte badar håret ;) men nu ska jag inte klaga mer på simhallen.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll, men de blir väl någon bra film eller något som igår :)
uppdaterar senare! x

Magda
Ingen bild idag.. Kanske kommer upp en ikväll istället ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0