ÄR DET NU, NU SOM DET TAR SLUT ?

hej, kom hem ifrån musikalen för en stund sen & har hunnit äta lite.
Det gick faktiskt JÄTTE bra ikväll !
mycket bättre än vad vi alla förväntat oss faktiskt (a)
så det va kul !
och imorn kör vi igen & då hoppas vi på ännu bättre !
just nu sitter jag faktiskt och äter lite godis.. höhö ^^
känner mig väl sådär duktig..
men nu skiter vi i det ! :D
tänkte fixa lite med mp3 så att jag har något att lyssna på när jag åker till mallorca, så jag ska lägga över dom låtarna jag har på mobilen till mp3 ;)
det är faktiskt inte så jätte långt kvar tills vi åker nu.. vi åker den 4 juni ! :D
ska bli skönt att komma iväg en vecka & bara sola och chiiiilla !
kanske hörs senare, om ni har tur ;)

MagdaFahlén

oj.. vilken vacker bild..


Kommentarer
Postat av: karin

MAGDA!!!!

det där var världens.. FULASTE BILD!!!!!!!! :o <3

2011-05-25 @ 21:03:58
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej saknar dig och alla andra! Pusss! :D

2011-05-26 @ 18:08:06
URL: http://hastochpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0