hejsvejs !

idag slutade jag skolan vid två & kom hem runt halv tre.
sen cyklade jag bort till Dolores & lånade hennes stämmare till gitarren efter som att min inte funkar -.-
så nu är gitarren igång igen ! :D
just nu så spelar jag gitarr på kulturskolan, men jag ska byta till monocrom eftersom att det verkar vara bättre där & nu under det senaste året har jag inte tyckt att gitarr va roligt längre, så jag tror att det kommer att bli bättre nu !
funderar på att börja spela lite piano också, för det verkar sjukt kul !
och det är ju bra också att kunna både piano & gitarr tycker jag.

uppdaterar er mer senare !

MagdaFahlén
ni får en sjukt fin bild på Angelica, bara för att jag saknar henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0