PLUGGAR

hej, det blev plugg idag också ..
vi har prov imorn så jag måste tyvärr..
måste erkänna att det är ganska svårt faktiskt & jag tänkte tråka ut er lite med att skriva grejerna vi ska kunna (a)
subjekt, predikat, direkt objektiv, indirektobjektiv, tidsadverbial, rumsadverbial & sättsadverbial.
och så ska vi kunna sätta in i meningar vilket som är subjektet osv.
Kanske inte låter som så mycket, men ganska svårt är det .. ;)
Men jag hoppas självklart på att det kommer & gå bra ! :D

Jag har faktiskt gjort andra grejer idag också, så lite kul har jag fått haft endå !
ronja drog hem hit efter skolan & vi hade självklart as kul som vi brukar  ! :D
& sen nu så är Marielle, Henrik, Maria, Melker & Hillevi här.
& hillevi är verkligen grymt söt ! Hon är så liten & gullig ! :D
tror att jag laddar upp en söt bild på henne senare ! :)

MagdaFahlén




Kommentarer
Postat av: karin :)

hej du,visst var den ?!

haha, kolla igen nu, har laddat upp bild på mitt hår!!! :D:D:D

2011-05-12 @ 20:34:32
URL: http://karinternemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0