Lördag!

Hej!
Blev en riktigt rolig kväll igår med en massa folk, ni gjorde min dag!
Skit kul & skrämma småbarnen, dock tyckte jag lite smått synd om en kille som började gråta..
Men det va iallafall en rolig kväll!
Drog hem mot Anja runt halv elva någongång & vi gick nästan & la oss direkt, jag tvättade bara ur mitt hår lite eftersom jag hade färgat det svart, hehe (a)
Men färgen är fortfarande kvar, så jag ska hoppa in i duschen & ta bort det.
Sen kommer emma hit en stund & vi ska ladda över bilderna ifrån Stockholm så jag kan visa dom för er ;)
Får se om jag kan lägga upp bilder från igår också.
ikväll kommer Ronja, Karin & Dolores hit & sover, kan denna lördagen bli bättre?
Hörs senare, puss!

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; haha i helg hade jag tänkt ta det lugnt, men nej.. helt plötsligt har jag hundra saker att ta tag i.. omg, du?:) <3

2011-10-29 @ 13:16:44
URL: http://maaatildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0