onsdag

hej på er!
förlåt för att jag inte har bloggat någonting nu.. hände lite grejer igår så jag hade inte lusten för att blogga.
men nu är jag iallafall tillbaka som vanligt ;)
slutade skolan ett idag, alltid lika nice de!
konfirmation ikväll som gäller och nu ska jag bara plugga lite & sen kanske emma kommer förbi en sväng :)
igår va jag inne i stan med ellen & sen ringde vi dit ronja, för ellen skulle upp till adam & jag hade inte sådär jätte lust att gå själv på stan (a)
haha, vi hade iallafall jätte kul, gick runt & kollade lite, och träffade lite folk.
stötte på min kusin, jättekul att se henne! :D
åkte hem någongång runt fem & sen stack ronja och jag ut & sprang, duktigt va? :D
känns lite nu såhär efter..(a)
aja, jag tyckte det va grymt gjort utav mig :D
uppdaterar senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Jag har bara tagit det lugnt , själv då? :)

2011-09-28 @ 14:13:45
URL: http://emeliebohlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

godmorgon sötis:) allt bra?

(hade lite trist, så jag skrev.. ahhaha)

2011-09-29 @ 10:34:07
URL: http://psychedelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0