saker du kanske inte visste om mig!

  • jag älskar gulliga sms!
  • jag hatar folk som alltid ska lägga sig i andras liv och förstöra, istället för att sköta sina egna.
  • jag älskar min pojkvän mest av allt
  • jag är beroende av min mobil, vet jag inte vart den är får jag panik.
  • jag stör mig sjukt mycket på idioter som tror att dom är något
  • jag kan bli grymt sugen på cola helt random
  • jag älskar scremomusik, det är awesome när jag är på dåligt humör.
  • jag hatar när folk sviker & ljuger.
  • jag skulle inte kunna umgås med någon som jag inte kan va mig själv med.
  • jag tycker det är kul att skämma ut mig, hur kul hade de varit & gå runt och va osäker på sig själv?
  • jag längtar sönder till sommaren
  • jag avskyr & plugga för de är det drygaste som finns
  • jag tycker att piercing & tatueringar är fint, & har själv funderat på att skaffa båda två
  • jag tycker om att sova, de är fett skönt!

Kommentarer
Postat av: morgan

Hej!! :) Allt bra?



Kika gärna in fashionisland.se

2012-04-25 @ 17:29:33
URL: http://morgans.nu
Postat av: emelie andersson

sv: ska du säga som är urgullig! :)<3

2012-04-25 @ 19:30:44
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0