svar på frågestunden del 2!

postat av: Jossan
Vart bor du & tycker du om stället där du bor?
- Jag bor i Kalmar och tycker att det är en helt okej stad, men det hade varit roligare att bo i en storstad som sthlm eller gbg!
Vad vill du jobba som/med i framtiden?
- hmm.. har inte tänkt så jättemycket på detdär.. men något som man tjänar mycket pengar av, haha!
Husdjur?
- en dvärghamster
Naturlig hårfärg?
- blond, som jag också har nu :)
Ålder?
- Fyller 15 om 8 dagar!
postat av: Tove
Hur lång är du?
- hatar denna frågan.. men eftersom att jag lovat att svara på allt, 150. vet att det är väldigt kort för min ålder.
Vad vill du bli i framtiden?
- jag vet faktiskt inte..
Favoritårstid?
- helt klart sommaren!
Favoritmat?
- taaacos
Vad är det bästa du vet?
- att umgås med mina fina vänner & min underbara pojkvän.
postat av: Sara
Hur länge har du bloggat?
- sen den 25 februari 2011
postat av: Lovisa
Är du envis?
- beror nog lite på vad jag gör faktiskt, men kan tappa tålamodet ganska så snabbt, haha (a)
postat av: Nina
Är detta din första blogg?
- ja
Hur gammal var du när du startade din första blogg?
- ehm, haha ja vet faktiskt inte :)
Har du någon fobi?
- ja, för ormar! :o
Vilken hemsida är du mest inne på?
- blogg.se
postat av: farmor
Gillar du att peta dig mellan tårna?
- HAHA, lite roligt att du utser dig som min farmor & brukar inte peta mig mellan tårna särskilt ofta så nej det gör jag inte..;)
postat av: Gösta
Gillar du Gösta?
- har ingen aning om vem gösta är ;)
Kan du slicka en glass när du står på händer?
- HAHAHA, har aldrig prövat..
postat av: Liana
Favoritfärg?
- svart
Drömkille?
- har en kille & han är absolut min drömkille, helt perfekt är han!
Bästavän?
- Ronja, Ellen, Anja, Emma, Fanny & Madde
postat av: Lollo
Vilka bloggar läser du?
- mina kompisars, keelas, kenzas, egoinas, paows.
Favoritdjur?
- hmm.. har alltid velat ha en chiwawa (stavning) så det blir nog hund!
Favoritmat?
- tacos!
postat av: Bexx
Om du hade en timma kvar att leva, vad hade du gjort då?
- skulle ha träffat alla dom som betyder mest för mig, och försökt ha riktigt kul med dom!
Om du fick välja vilken superkraft som helst, vilken skulle du ta & varför?
- ehm.. oj, haha har jag aldrig tänkt på. Men det hade varit riktigt coolt att kunna förflytta sig vart man vill snabbt!
postat av: Kajja
Vad vill du bli när du blir stor/större?
- vet inte :)
Största drömmen?
- ingenaning, haha
Favoritplagget i garderoben?
- mina svarta jeans från gina
Favoritlåten?
- follow
postat av: Marina
Favoritfärg på kläder?
- svart, haha
postat av: Fanny Jönsson
Om du fick en miljon, vad skulle du vilja göra då?
-shoppa en massa, köpa ny dator, haha skulle nog hitta på en massa..
Vem är din förebild?
- lukas
Vad heter din bästavän?
- Ellen, Ronja, Anja, Emma & Anja
Har du någon kille?
- Ja, världens bästa!<3
Har du bra betyg i skolan?
-nja, sådär..
postat av: Evelina
Framtidsplaner?
- ärligt talat, har jag inga.. haha!
postat av: ina
skulle du kunna vara kär i någon som bor typ 73 mil bort?
- asso.. jag har ju redan en kille och han är jag verkligen jättejätte kär i!
och om han skulle bo så långt bort skulle jag fortfarande vara kär i honom, men sen kanske det inte skulle funka med förhållande osv, men jag skulle absolut vara kär i honom.

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: Tack så mycket! :)

2012-04-15 @ 22:32:36
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, jag gillar dina frågestunder! :D

det får du ha oftare sötnöt! :*<3

2012-04-15 @ 23:18:44
URL: http://emmabergsell.blogg.se/
Postat av: sarah

tack detsamma

har du kille?

favvo mat?

favvo skomärke?

2012-04-16 @ 07:39:10
URL: http://naomi.webblogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så himla mycket!!

Vad gör du då? :)

2012-04-16 @ 08:12:52
URL: http://youretheone.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

hoppas att du får en fin dag idag :)

2012-04-16 @ 11:28:08
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: K A J J A

sv. tack för att du meddelade om de, vissa gör ju inte de och då har man inte fått svar på sin fråga :D

2012-04-16 @ 16:44:47
URL: http://knaskajja.blogg.se/
Postat av: Patricia♡

Kul med massa frågor:)

2012-04-16 @ 17:41:18
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: fanny jönsson

sv; Tack så mycket för svaren ! :)

2012-04-17 @ 16:14:15
URL: http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0