/världens bästa

Det finns än vän som är alldelles speciell. Hon är bäst, awesome, rolig, söt, snygg, gullig, omtänksam, dampig osv osv.. Hon har funnits vid min sida i snart 9 år nu. Hon är det absolut bästa jag har och kommer aldrig släppa taget om henne. Visst vi har våra stunder där vi inte riktigt håller med varandra eller tjafsar lite, men det gör bästa vänner och det får man leva med, vi löser ju det alltid så. Göteborg, Gotland och kanske snart även Tunisien (inte alls planerat men iaf.) Grymma minnen. Men även de små betyder så otroligt mycket. Jag kan lita på dig till 110% och jag kommer alltid finnas vid din sida när du behöver mig. Jag älskar dig och saknar dig något otroligt. / Din bejbii ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

sv: tack!

2012-01-11 @ 11:13:38
URL: http://frideliine.myshowroom.se
Postat av: MADDISENJ

Så fin bild på dig!

2012-01-12 @ 14:19:06
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0