I love that point when you are so tired that everything is funny.

hallå där! har varit sjukt osocial här.. men har haft ett par awesome dagar! tog mitt moppekort i torsdags, aaasgött. sov hos tina å så fick jag moppen i fredags. lördags träffade jag min fina pojkvän, mötte upp jocke, åkte på fest hemma hos pappa, körde hem mathilda på kvällen i ösregn o sen sov jag hos lukas!
söndags träffade ja tina å sen sov ellen hos mig. moppen gick också sönder.. måndag drog jag in till stan en sväng o sen hem till lukas. idag mötte ja upp tina vid magneten å så gick vi o käkade pizza, hehehe ;3 träffade danne, satt och snackade med honom i typ två timmar? xd hämtade upp moppen så körde vi lite med o sen drog jag hem. 
inte särskilt intressant, men ja.. ni är med om vad jag gjort iallafall! 

Kommentarer
Postat av: emelie andersson

min otroligt fina vän! <3

Svar: du är min fina vän! <3
mmagdafahlen.blogg.se

2012-07-18 @ 20:37:42
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se
Postat av: Tina

sv: du är bäst min fina vän!
Tack för du alltid ställer upp,och de är bara att ringa gumman spelar ingen roll vilken tid på dygnet de är spelar ingen roll om den är 3 på natten ;) <3


Svar: aw, tack gumman! du är bättre <3
mmagdafahlen.blogg.se

2012-07-18 @ 22:21:56
URL: http://tinaolofzoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0