stop being afraid of what could go wrong and think of what could go right

hejhej! vet att jag verkligen suuugit på att blogga den senaste veckan..
iallafall, i fredags va jag iväg på spelning, lördag träffade jag min fina vän ellen, söndag åkte vi in till läckeby och träffade en massa goa människor, kom hem runt tjugo i tolv. halv ett kom lukas o olle och sov hemma hos mig med oss :) vaknade upp runt tolv på måndag morgonen, och sen chillade vi bara. sov hemma hos ellen på måndagkvällen och blev även hos henne idag också! har pluggat till teoriprovet för moppen nu också, så hoppas det sitter på torsdag! vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu ikväll, kanske drar ut ett tag o sen blir det nog en film! 
drar till stan imon, vet inte när jag kommer hem så det får vi se :) 
jo men hallådär, här bjuder vi på oss själva :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0