today i'm happy, because i don't have any reason not to be.

hej! förlåt för att jag har bloggat dåligt..ska bättra mig, lovar :)
iallafall, kom hem i tisdags , ganska skönt faktiskt. städat å fixat iordning på mitt rum nu, så det är riktigt fint faktiskt! skönt att få iordning här, hehe c; 
inatt sov lukas här, myys. han åkte hem runt halv fyra å då hoppade ja in i duschen och har fixat iordning lite här hemma. ska snart iväg till bussen med lillebror som ska på simskola, mamma skulle iväg så va tvungen att offra mig ^.^ ikväll kommer madde hiiit, kommer bli helt grymt, å vi slår på bästa natten på länge! saknat bruden så satan så de blir nog en massa kul, hihi :'D 
hör av mig mer imorgon, pussohej. 
å sen är det ju så att jag har en ganska så jättebra mamma som kom in med denna tröjan, loveit!

Kommentarer
Postat av: Anonym

maggah du får höra av dig när du kan leka med mig också, saknar dig :c

2012-07-05 @ 16:42:36
URL: http://karinternemo.devote.se
Postat av: Sofia Vardag&Foto

vad fin tshirt!:)
bloglovin-byte? :)

2012-07-05 @ 22:14:48
URL: http://fiiaaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0